neděle 23. prosince 2012

lalalala.. love you


Ať už o tomhle mém doupěti ví kdokoliv, nenechám se tím znepokojit. Na jednu stranu by bylo možná lepší, kdyby to tady četli všichni, protože mě dokáže opravdu naštvat, když někdo tvrdí, jak moc mě zná a přitom to není pravda. Ovšem problém je v tom, že v těchto mých plkách by se jen sám Satanáš vyznal. Těžko říct, jsem nevyzpytatelná, zamilovaná a milovaná (teď si můžete lámat hlavu), absolutně mimo.

Oslava byla naprosto skvělá, akorát nevím, proč mě bolí celé tělo, mám (už zase!) milion modřin na všech různých místech, bolí mě celá páteř a svaly a všechno. A jak je u mě už zvykem, nejvíce utrpěla má paměť. Pamatuji si velké prd, musím si pogratulovat, opět jsem získala titul idiot dne. Dělala jsem ostudu a překračovala zákon. Ale trika měly úspěch, jabadů, jsem nejšikovnější a kluci nejhodnější.

Dnes jsem nepoužitelná, je mi divně, sotva jsem ozdobila to naše umělé koště, které vlastníme místo vánočního stromku (v Greenpeace by měli radost), jinak spím a lámu si hlavu nad tím, co jsem včera/dneska dělala. Epffff, beru to s nadhledem, kámo.

Fešáci!





1 komentář:

  1. No jestli sis to užila, tak není co řešit. :D:D Paměť ti možná nikdo nevrátí, ale určitě se najdou ti, kteří ti s milostí řeknou, co jsi dělala, i když to někdy člověk ani vědět nechce. Hlavní je, že žiješ. :D

    OdpovědětVymazat