sobota 8. prosince 2012

MY LIFE IS BORING.


Ve čtvrtek jsem koupila zbytek barev na textil, které mi chyběly a utratila za ně neuvěřitelný peníze. Člověk chce vyrobit dárky vlastníma rukama pomocí kreativity a vyjde to tak draze. Co nadělám, aspoň doufám, že se mi to povede tak, jak předpokládám.

Na víkend nám odjela maminka, ale zítra se vrací. Takže zase tak dlouho pryč není. Vždycky se tu máme s tátou fajn, nic neděláme a flákáme se. Už mám z toho věčného válení kilo nahoře, jenže si zkuste vytáhnout kluka ven v mrazivém počasí. Začíná se mi dělat celulitida (a to jsem se jí tak hezky zbavila, achjo).

Rozhodla jsem se tolik nežárlit (přitom si myslím, že žárlím pouze ve zdravém množství). M. si to přeje, nechápe, že tu holku prostě nemám ráda. On nechápe hodně věcí. Hlavně mě.

Tento víkend je už několikátý, kdy jsem doma. Nikdo nikam nechce jít, nic se neděje, sice je dneska závěrečný ples tanečních, ale moje generace už je na to prý stará. Tak asi budu koukat na Edwarda s Bellou.

A včera mi profesor pochválil mou filozofickou úvahu na téma Život. Konečně nějaký úspěch, to jsem potřebovala.

Stejně se ale necítím nijak dobře. Něco mi chybí.



2 komentáře:

  1. Bella a Edward to dneska jistí :) Budu koukat taky, pak si sdělíme dojmy, jo? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Snad tě toto špatné období co nejdřív opustí, protože se mi to nelíbí ... Vlastnoruční dárky jsou vždy nejhezčí, bohužel sama na to nemám moc čas a nápady, takže to obchody jistí. S M. se to snad urovná ... A vidíš to, aspoň máš úspěch ve škole. :) vím, že se ti tam moc nedaří, ale každý úspěch je dobrý a může nakopnout do další práce a tak. =))

    OdpovědětVymazat