úterý 4. prosince 2012

random. je. cool.


Čím víc se blíží období zkouškového, tím víc jsem deprimovaná a skeptická. Vím jedno - tuhle školu a zejména fakultu nemám šanci úspěšně dostudovat. Ale zkuste takovou novinu říct doma, to pak bude sekec mazec.

Poslední dobou mám tolik času a zároveň tak málo. Možná to je tím, že víc než půlku dne prospím. Přijedu ze školy > jdu spát > vzbudím se > najím se > umyji se > jdu spát. V úterý, pátek a neděli spíme oba i s M. Spánek se stal naší součástí. Už jsem usla i ve škole, z dokumentu sem stihla úvod a závěrečné titulky. Děkuji pěkně. Prý to ale nebylo ani za mák zajímavý.

Po měsíci a půl pojídání Biosilu plus mám zde první závěry - jediné, co mi roste jako zběsilé, je obočí a řasy.  Vlasy žádná změna, nehty mám pevné odjakživa, takže taky nic nevidím. Ale za šedesát peněz dobrý, ne?

FUJ  aneb zima z balkonu / FUJ aneb zima z okna / kvete / sis
zimní výbavička / boty z NY - 250 Kc! / love / oblíbenci
1 + 2 - na DIY dárky / 3 + 4 - zobeme
nejlepší puzzle / nástěnka s konfetama z koncertu Coldplay / nejlepší z Lidlu

2 komentáře:

  1. Tobě random prospívá ... skvělé fotky! =)
    Budu ti nadále držet palce, aby ses držela. Sama nemám páru, jestli se na nějakou výšku vrhnout nebo hledat práci ...
    Jinak zima je krásná. =) Nemám ji moc ráda, co si budeme vykládat, ale když už sněží, tak to má takový uklidňující dopad a celkově se mi to líbí. =)

    OdpovědětVymazat
  2. tohle jsou tak kráásné fotky!! :)

    OdpovědětVymazat