čtvrtek 13. prosince 2012

Mise dárky - splněna.


Vánoce se blíží stejně rychle jako konec světa (sakra, to nedostanu ty úžasný lodičky) a já už se můžu zlomyslně smát ostatním, kteří nemají nakoupeno ještě ani pro sebe, což já splnila na 1 s *.

Mám se dobře, dnes mám volno, tak jsem balila dárky, prděla se s mašlema a nadávala u toho jako dlaždič. Teď nevím proč jsem to vlastně dělala, když ti dotyční mou snahu v tomto ohledu stejně neocení. Hm, alespoň to lahodí oku.

Jít v tomto hektickém období na poštu vyzvednout balík je akt hodný sebevraždy. Čekala jsem tam snad 20 minut než si milostivý pán vyřídil rekomando a dalších milion věcí, o kterých jsem ani nevěděla, že Česká pošta provozuje.

A zatím se držím na uzdě, můj adventní kalendář není zcela vyžraný jako každý rok.

A tento rok jsem utratila rekordní částku za dárky. Budu se muset sakra uskromnit.




5 komentářů:

  1. Jééé ta mašle je luxusní! Ten je pro mě? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikovná, já musím dárky dokoupit v příštím týdnu, protože mě tento týden pěkně neplánovaně skolila střevní viróza s chřipkou! Sakra..! Ale tvá mašlička je krásná..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ta mašle je sladká!
    zvu tě na giveaway, kde můžeš vyhrát límeček značky Stefanel :)

    OdpovědětVymazat
  4. závisť! :D pretože ja som z tých, kt. ešte skoro nič nemajú :/ :D


    Ajush-N

    OdpovědětVymazat