sobota 29. prosince 2012

wake me up


Je to hrozné a bude to ještě horší.

Předevčírem jsem se TAK pohádala s M., že jsem měla chuť spáchat trestný čin a jít sedět za ublížení na zdraví či dokonce zabití. Ale jelikož jsem tvor dokonalý, musela jsem se uklidnit a slíbit, že už budu hodná. Tak mě napadá, že vlastně slibuji něco, co není v mých silách splnit. Půjdu do pekla?

Dnes zesnula (na 90%, informace máme pouze díky kukátku ve dveřích a naší neomalenosti) naše milá paní sousedka. Víte, člověk si pak s hrůzou v očích uvědomí, že je starej jak Jeruzalém a Athény dohromady, když si na ní pamatujete, že "snad ještě nebyla tak stará"? Je to hrůza, jsem stará dvacetiletá koza, za chvíli budu rodit a kojit děti, na tenhle blog přijde zapomnění a bude se zde usazovat stoletý prach. Ale jak říká náš profesor na antiku - vstříc novým průserům.

Ohledně té školy, ano, jsem TAM. Tam, kde je momentálně většina mých vrstevníků. Tam, kam světlo nedohlédne. Má budoucnost tkví v rovnání zboží do regálů, já volím LIDL a ty?


A jak je sakra možný, že už to bude rok?


1 komentář:

  1. Hlavu vzhůru ... život je hold takový, jednou jsme se na ten svět dostali, tak mu musíme ukázat, zač je toho loket. Vaše sousedka už si zažila své ...

    OdpovědětVymazat