pondělí 14. ledna 2013

Chceš omáčku na steak?


Dlouho předlouho jsem se nevyzpovídala ve své soukromé zpovědnici a i přesto, že jsem nezhřešila (pokud se nepočítá konzumace všeho jídla za účelem vyhnutí se učení), tak Vám tu něco napíšu. Neříkám, že to bude kvalitní, ale lepší něco než nic a lepší pozdě než-li později.

Tak tedy dobře. Dnes jsem měla první zápočet a dopadl... ještě nevím a vědět ani nechci. Vidím to tak, že už nejspíš začnu nahánět nějaký job, i když co si budeme povídat, to teď taky není žádná prča.

Zítra se vrací M. z Alp, prý žije, nemá žádnou újmu a nechce se mu domů. Jsem moc zvědavá, jestli mi přiveze tu alpskou čokoládu, kterou jsem po něm chtěla (vsadím stovku, že ne!).

Dnes jsem přišla do školy a vypadala jako strýček Fester z Adamsovy rodiny, řasenka skoro až na nose a linky všude jen na očích. Nesnáším tohle počasí. Nesnáším sníh. Studí a je mokrej!

Jinak se mám normálně. Spím nebo se učím. A do konce ledna tomu tak bude i nadále.

Jo a už jsem alergická na slovo volby. Člověk svobodně zvolí svého kanditáta a ostatní mu za to málem utrhnou hlavu a kopnu do ní jako do míče. A ještě, když to je čerstvá osmnáctiletá mládež, která volila prvně. Ach, bože bože. Já chci žít v normálním světě.

Neidentifikovatelný perníčky a kakavíčko. Yumi.

spinkáme/nejlepší krabice z kiku od kamarádky/Fredy/Kamílek a Tom Brok

1 komentář:

  1. Hééééj to je můj Brok! :D Ale takhle jim to spolu sluší! :) Neboj zkoušky zmákneš, nedělej si z toho pořád hlavu! ;) Jo a volby už mě taky serou, hlavně když mi nad hlavou běží 12 hodin denně ČT24 :D

    OdpovědětVymazat