úterý 1. ledna 2013

Firework


Silvestr byl super, nechodila jsem po čtyřech a má paměť neutrpěla žádnou ztrátu. Bavila jsem se a byla ve skvělé společnosti, ale kdyby se M. nechoval jako patnáctileté dítě, bylo by to možná ještě lepší. Ale i tak na to budu ráda vzpomínat. A ještě jako bonus jsem se hrozně dobře vyspala.

Cítím v kostech, že následujících 12 měsíců bude hodně důležitých co se týče mé budoucnosti. Jsem rozhodnutá, že jestli nezvládnu zkoušky a ve škole to nepůjde, odjedu i za cenu toho, že ho ztratím. Já si totiž nechci pokazit budoucnost a své sny jen proto, že není ochoten na mě počkat.

Dnes jsme se byli s M. kouknout na novoroční ohňostroj u nás ve městě. Je to taková naše (i celého města) tradice, vždy se všichni sejdou na náměstí, podávají si ruce a přejí si na nový rok. Letos jsme sice moc známých tváří nepotkali, ale stálo to za to jako každý rok. Vždy se mi při tom krásném pohledu honí hlavou tolik věcí a zároveň mám prázdno, dělám za uplynulým rokem velkou tlustou čáru a bojím se (i docela těším),  co se bude asi dít následující rok.

Tak jsem na tom svým mrňousoj nastavila scénu ohňostroj a dala se do toho. Jsem spokojená. Jak s uplynulým rokem (přece jen maturita dopadla skvěle a na školu jsem se také dostala), tak s fotkami.

















5 komentářů:

  1. Tak ať ti všechno dopadne jak má! Moc hezké fotky, zvláště ta poslední je čarovná:)

    OdpovědětVymazat
  2. Bude to fajn! :* A jako proč já jsem tak blbá, že jsem úplně zapomněla na funkci foťáku ohňostroj? Pak se divím, že mám hnusný, rozmazaný fotky :D

    OdpovědětVymazat
  3. fotky sa ti naozaj vydarili :))

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji ohňostroje! Letos byl v Praze 1.1. jeden úplně dokonalý! A bylo tam asi milion lidí :-) Fotky mám na FB.

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat