čtvrtek 24. ledna 2013

I LOVE HIM


Žiju, je mi fajn, ve škole to absolutně nezvládám a jsem hrozně moc platonicky zamilovaná. Myslela jsem, že se mi tohle může stát jen v pubertě, kdy mě vnitřně ovládal Chris Martin, Chester Bennington a další interpreti pop music a rocku. Ale stalo se to. A jestli se vám to náhodou zdá dětinské, tak ano, souhlasím s vámi.

Věřím, že zítra nebo o víkendu napíši smysluplnější článek. I když nevím. Zítra jdu na smuteční rozloučení, při kterém pořádně propláchnu své slzné kanálky a poté večer na ples (já vím, nehodí se to k sobě!) a v sobotu jedu s M. do kina na Hobita, konečně. A taky se chci v Hradci podívat na nějaké boty na běhání, protože jsem se už najisto rozhodla (ale tentokrát už vážně), že na jaře začnu běhat. Jak dlouho mi to vydrží, je ve hvězdách, ale budu si držet palce.

A kdyby vás zajímalo do koho, že jsem tak zamilovaná:





1 komentář:

  1. Ed je proste najlepší, jeho pesničky patria k mojím obľúbeným, hrozne ma inšpiruje ♥

    OdpovědětVymazat