čtvrtek 31. ledna 2013

L.O.S.T.


Nic mi nejde, nic mi nevychází, latina mi včera utekla o pár bodů. Jo, sesypala jsem se. S pocitem, že na mě M. kašle jsem mu to všechno vyčetla, do toho kina samozřejmě nejedeme, protože pán si usmyslil, že Hobita vlastně vůbec vidět nepotřebuje a na Pí a jeho život nechce, protože tam umírají zvířátka. Nevím, jestli mi to dělá naschvál, ale vždy když potřebuju maximální podporu, nesnaží se mi ji poskytnout (nebo ji jenom nevidím?).

Nevím, mám chuť všechno vzdát. Kéž by se všechno obrátilo nebo mě někdo vysvobodil. Mám toho už prostě DOST. Připadá mi, že komukoliv řeknu, že zkoušky nezvládám a využívám opravných pokusů, kouká na mě jako na naprosto neschopného jedince. Cítím se pak jako debil. Hlavně od mámy je to opravdu příjemné.

Na druhou stranu vím, že nejde o život. Má nejlepší kamarádka už to na vysoké vzdala a odstěhovala se z kolejí, za což ji obdivuji a chápu jí. Jenže já takový neúspěch zažila zatím jen jednou a to v autoškole (hrozná životní kapitola a "vystřízlivění"), jenže to nakonec dopadlo dobře (když nepočítám to, že autem od té doby nejezdím). Jednoduše řečeno, nejsem na neúspěchy stavěná, střední mi šla bez problémů, vše mi vycházelo. Teď nechci být hnusná, prostě to tak je, ale s M. jsem zažila ty nejlepší, ale i ty nejhorší životní stavy, párkrát to opravdu nebyl med. Ale teď se mě to prostě drží. Samozřejmě, že mu nechci nic vyčítat, je jiná povaha než já. Možná se snaží mi pomáhat, ale já jsem slepá a neocením to..

Dnes jdu s kamarádkou na drink a v sobotu na sportovní ples. Když už nebude kino, musím se přeci zabavit jinak.

milaček má novou podestýlku / učíme se latinu / úkoly z latiny - stejně k prdu / chci umět hrát

nejlepší piňa colada buchta / Fredy se bojí foťáku / hrníčky / klasika "strčprst"

2 komentáře:

  1. ahahah :D koryntnačka :D aká je zlatučká. Moja je asi ten istý druh lebo sa veľmi podobajú a volá sa Elojza :D A fotky sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Věř mi, že co se školy týče, taky sem tam něco nezvládám, ale opravdu hodně nezvládám ... a taky schytám takové ty pohledy, jako jak je to možné a nebo ten nejlhostejnější pohled a mávnutí rukou, že to zvládnu, když už jsem v koncích. Držím ti palce, ať ještě vydržíš. A při nejhorším? Pokud zjistíš, že opravdu nezvládneš to, co bys ve škole měla, vykašli se na ni, poohlédni po druhé nebo zkus práci pomalu ... sama nevím, co bych dělala, člověk musí myslet na všechny možnosti.

    Fotky jsou parádní :) ... A hlavu vzhůru, jednoduše si sedni k M. a mluvte spolu. :)

    OdpovědětVymazat