neděle 6. ledna 2013

Make water better


Za týden mám první zápočty a já jsem slušně řečeno pořádně nahraná. A proto jdu následující týden do školy jen dvakrát, abych tak měla dost času se na to podívat. (...)

V pátek jsem byla na prvním plese této sezóny a byl tak skvělý, že mě musel M. od auta domů nést na zádech, protože mé nohy byly z těch nových lodiček a protancovaném večeru naprosto nepoužitelné.

Ve čtvrtek mi M. odjíždí na pět-šest-bůhvíkolik dní do Alp, takže tu budu sama samotinká opuštěná. Hlavně ať se vrátí celý a živý, lepší zlomená ruka než zaseklá hlava v helmě a ještě k tomu bez těla. Teď přeháním, snad.

Můj nový bobble je úžasný, už mi v kabele pocvrndal učení i diář a dělá divný zvuky. Odpustila jsem mu, přece jen mi čistí vodu.


3 komentáře:

  1. uz dlshiu dobu rozmyslam ze bobble si kupim aj ja :) asi ked zacne letny semester , aby som mala co nosit do skoly a konecne zacala dodrziavat pitny rezim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bobble jsem v akci ještě neviděla, zajímalo by mě, jak to vlastně funguje. :D
    Zápočty snad zvládneš, já vím, že je to teď hrůza, u nás zase vládne nedobré pololetí.
    A M. se vrátí celý :))

    OdpovědětVymazat
  3. mám stejného bobbla a miluju ho <3

    OdpovědětVymazat