sobota 23. února 2013

be free with your boyfriend


Dlouho jsem neměla co napsat, vše bylo stereotypní, začala škola, noví učitelé, kteří jsou 100x horší než ti předchozí, milion seminárních prací přede mnou a myšlenky pouze na to, kdy je nejlepší čas s tím seknout. Včerejší den a dva hodinové semináře (a zejména pohledy učitelů ala "vy jste mi ale debilové") mě přesvědčily o tom, že to vůbec není to, co chci jednou dělat (dá se filozofie vůbec dělat?).

Prostě se nic nedělo, ale zároveň se toho u mě dělo moc, hlavně v mé hlavě, kde jsem si přehrávala co se to se mnou děje, co chci, koho chci, koho nechci.. Prostě jsem zase měla tu svou pověstnou náladu, kdy koukám na svět jako kakabus a nikdo neví, co si přesně myslím a kde se nacházím. Dá se říct, že už mám ve všem jasno a můžu být zase jako dřív.

S M. se mám fakt skvěle, nic mi nechybí a poslední dny si spolu užíváme jako nikdy. Celej vztah se nám nějak změnil k lepšímu, čím dál častěji mi říká věci, který mi zlepšují den a díky tomu ho miluju čím dál víc. Možná se někde v hloubi duše ještě skrývá ten cit k někomu jinému, ale teď je mi to ukradené, naprosto. Možná se to zase změní až ho zase uvidím, ale už vím, že mě to nebude tak ovládat jako předtím.

Doufám, že se máte všichni hezky. Moje nenávist vůči sněhu vzrostla na maximum.

pro mytí vlásků bez slziček / už bych nejradši z tý sprchy ani nevylejzala / nákup jarních bot n.1, Deichmann 349,- / nákup jarních bot n.2, Deichmann 349,-

2 komentáře:

  1. krásné botičky :) musím také nějaké takové na jaro pořídit :) ke kabátku :) máš hezký blog, přidala jsem se mezi čtenářky a ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak skvělé číst :) ... co je nejlepší pocit? Mít jasno. A v tom jsme na tom opět podobně a jsem za to ráda, na víc tu dnes svítí božsky sluníčko a je mi hej, doufám, že tobě taky. :)

    OdpovědětVymazat