úterý 26. února 2013

i'm not normal


Dnes jsem se krapítek ulila z přednášky a přijela domů už na dvanáctou. Druhý týden školy a už na to pěkně kašlu, ale co jiného se dá ode mě čekat. Jediné, co mě za celý den pobavilo bylo to, že jsem si na seminář shodou okolností sedla do lavice, ve které bylo propiskou načmáráno "Soňa to je číča" a "Soňo já tě miloval, i love you". Opravdu milé, takže díky, díky moc!

Rozhodla jsem se, že si (alespoň) do května nekoupím nic na sebe. Trochu jsem aktualizovala šatník a myslím, že to takhle asi už stačí. Dnešním dnem zahajuji abstinenci nakupování! Beru jako 1. krok k úspěchu to, že sama sebe obviňuju za to, že už je to vážně moc. Držte mi palce.



3 komentáře:

  1. S tím nakupováním jsme na tom opět očividně podobně. :D:D A to se Soňou mě pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se domluvíme takhle: odteď jestli si něco koupíš, tak ti to já zabavím! :D

    OdpovědětVymazat
  3. u nás je to podobný:D já jednou viděla svoje příjmení se srdíčkem:D

    OdpovědětVymazat