čtvrtek 14. února 2013

lift me up to the sun


Příští týden začínám letní semestr a rozvrh se ségře podařil sestavit tak, jak jsem si představovala. Volno mám místo úterka ve středu, jednu blbou hodinu mám místo středy ve čtvrtek. Snad to bude fungovat, hlavně máme (až na dva jedince) úplně jiné učitele, tak snad to nebude taková hrůza jako doteď (PROSÍM!).

To odměňování se za zkoušky jsem vzala asi za špatný konec a utratila docela dost peněz, jak jinak než za oblečení. Jsem smířená s faktem, že už mám otevřené dveře do pekla a brousí se na mě vidle a vaří se v kotli.

Ale pořád si stojím za názorem, že jsem si to prostě zasloužila. Táta jen koukal a obracel oči v sloup a máma mi sebrala moje vysněné triko s vlkem. Ano, musím si sehnat jiné a pokud možno v menší velikosti a střihu.

A konečně mám mikinu se sovou, je nejlepší, nejteplejší, nejmilejší a miluju ji, i když mi je velká (to mám za to, že si kromě kalhot nic nezkouším v kabinkách).

Když jsem včera přijela ze školy (kde mi latinářka vytkla, že jsem měla pěkně ušmudlanou písemku, ale co), jako poslední odměnu na seznamu jsem si šla nechat nastřelit další náušnici do ucha. Zatím mi ucho neupadlo ani nezčernalo ani nezhnisalo, takže klid, tati, je to prostě v pohodě, odpočívá, já ho čistím lihem, rozumíme si.

 Nemám ráda Valentýna. Ten "svátek" mi přijde docela stupidní, nemůžu si pomoct. Neslavíme ho, M. má podobný názor jako já (no, spíš je mu to jedno) a jsem ohleduplná k lidem, kteří jsou single a tudíž nejsem odvařená z toho, jak mám úúúžasnýho přítele, který mi dal tohle a tohle a miluju ho nejvíc na světě. Já mu něco koupím pokaždé, když chci, řeknu mu Miluji tě pokaždé, když chci. A navíc není žádná ostuda, když je člověk sám, naopak, každý zadaný po té svobodě občas zatouží. Proto v dnešním svátku zamilovaných nevidím žádný smysl.




2 komentáře:

  1. S Valentýnem naprosto souhlasím, byla jsem odhodlaná ho neslavit ani letos (loni to Tom dodržel)... no, před chvílí z něj vylezlo, že mi něco koupil, tak jsem akorát tak naštvala a už plašila flašu vína a ještě mu asi koupím čokoládu, kterou mu spíš omlátím o hlavu, než abych mu ji dala plnou lásky. :D

    Ta mikina je tak božííí, miluju sovičky a zelenou - krása! A určitě tento semestr bude lepší, na jednu stranu už víš, jak to tam všechno chodí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sestřička je prostě nejlepší, řekni to! :D :) Doufám, že se v té škole občas i potkáme!

    OdpovědětVymazat