sobota 9. února 2013

radioactive


Tento týden považuji za úspěšný. V pondělí jsem zvládla filozofickou logiku a v úterý latinu. Nevyšla mi zkouška z etiky, ale v úterý mám poslední pokus a jelikož má proti mně pan doktor jistou averzi, pochybuju, že ji zvládnu. Důležitý je ovšem onen fakt, že jsem na další půlrok studentka, jelikož jsem se svými kredity překročila limit a tudíž nemají právo mě vyhodit. Čekají mne poslední dvě zkoušky a bude konec. Ve středu si jedu už jen zapsat známky a zápočty a plánuji si pořídit něco za odměnu.

Včerejší kino bylo fajn, Hobit se mi líbil, ovšem pár momentů tam bylo opravdu špatných (třeba ty hranolky, totální přešlap) a kazilo mi to dojem z celého filmu. Ale jo, bavilo mě to a uteklo to rychle (alespoň mně, M. tam skoro usínal) a pohled na mužného Thorina již zmiňované nedostatky filmu zatlačil do pozadí. Z kina jsme vylezli o půl osmý a obchody už začaly pomalu zavírat a uklízet, takže nemám ani boty, ani nic jinýho, což mě poněkud vyvedlo z míry. Ještě, že jezdím do těch Pardubic.

Poslední dobou je venku opravdu hezky. Na můj vkus sice furt zima (tudíž ten běh nechám až na březen), ale když se teple oblíknu a do všech kapes narvu balíček papírových kapesníčků, je to fajn. Proto neváhám a chodím ven s každým, kdo projeví zájem o malou procházku.

Ve čtvrtek jsem si dala na dlouho dobu svou poslední koblihu s růžovou polevou z Penny. Už mi ani tolik nechutnala.

A hrozně se mi začal zamlouvat seriál Grimm.


4 komentáře:

  1. Roztomilé fotky. :) A jsem ráda, že jsi to zvládla a na výšce pokračuješ, bude to dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Etiketu určitě zvládneš.:) Ďáblova čísla už jsem viděla.:) Určitě se kukni,jsou to 'skvělé' filmy.

    OdpovědětVymazat