pondělí 11. února 2013

there's no stopping us right now

... I feel so close to you right now..

 

Je to tam. Zvládla jsem zimní semestr, jeden předmět si sice táhnu do druháku jako kouli na noze, ale jinak mám vše splněno. Dnes jsem na poslední pokus zvládla zkoušku za 10 kreditů a jelikož jsem šla poslední (vždy to má nějakou výhodu, to si pamatujte), netrápil mě moc dlouho řekl: tak mi dejte index, hodně štěstí a nashledanou. Ani svou mámu jsem nikdy takhle rychle neposlechla a to i když mi hrozila vařečkou.

V sobotu to zapiju. To musíte chápat, je to výjimečná situace a pro mě naprosto nepochopitelná. Nebo možná budu slušná. Ještě si to rozmyslím.

Za poslední dva dny jsem shlédla dva filmy z prostředí 2. sv. války a koncentračních táborů a vždycky mi je potom úplně divně a i trochu na zvracení. Když jsem to říkala M. (a on naprosto nezaujatě poslouchal a dělal, že spí), tak mi odpověděl, ať na to teda nekoukám. Já si ale stahuju další a další filmy a fakt mě to zaujalo i přesto, že mi pak tečou slzy a rýma.

Zítra a ve středu si jedu zapsat známky do indexu, tak asi prolezu pár obchodů a budu shánět triko s vlkem a další věci, které si přeji. Třeba něco najdu. Ale hlavně si chci pořídit ty boty, ale to asi počkám až v sobotu pojedu s našima do Deichmanna.




1 komentář:

  1. Tu písničku žeru ... a gratuluji! :) Letní snad bude mnohem lepší ... už z toho důvodu, že je letní ;) ..

    Já na takové filmy a dokumenty nemůžu čučet, protože mi je nejen divně, ale hrozně smutno a pak mám příšerné sny. Nesnáším toto období a vždy se jen bojím, že nastane něco podobného.

    OdpovědětVymazat