středa 6. března 2013

Příspěvek č. 95


Na jakékoliv diskotéky, zábavy a další podobné akce v mém okolí jsem už nejspíš stará. Po tomto víkendu, kdy jsem navštívila disko-triskotéku v jedné vesnici už budou na mém seznamu aktivit pouze pravidelné schůzky místního klubu seniorů. Samé děti (a to doslova) a nablito uprostřed parketu.

Ze včerejška na dnešek u nás spal M., dnes ráno jsem šla na nákup (zatímco pan milostivý spal jako zabitý), následně mě pochválil a řekl mi "hospodyňko", vařili jsme palačinky, zaneřádili celou kuchyň a většinu nádobí naší kuchyně a následně si dali dvacet. Odpoledne šel M. zaplatit pokutu za parkování k naší "pomáhat a chránit" bandě a cestou mi koupil milku oreo <3 Miluju ho nejvíc, je to můj muž pro život. Stejně mám nejradši, když si před spaním ve tmě povídáme, držíme se za ruce, hlavy máme u sebe a říkáme si, co nás napadne. Je báječnej!

Zařídila jsem si tesco club card. Vždycky se mi líbil ten přívěšek na klíčích.

A teď něco z mých favourites:

 



3 komentáře:

  1. Tak to je tak úžasné, že konečně nemáš takové ty pochyby a takto se pěkně rozplýváš. :) závidím ti to noční povídání, já jsem taky taková, že bych stále kecala, jen Tom trošku rychle usne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super vkus na hudbu, nadherne pisnicky ;)

    OdpovědětVymazat