čtvrtek 14. března 2013

i could be the one


Na víkend budu sama samotinká, M. jede s rodinou na hory a kdybysme doma neslavili ségry narozky, tak jedu taky. Ono je to tak možná lepší, na lyžích jsem nestála od 7. třídy a mohu se jen domnívat, jak by to dopadlo (logicky - tragicky).

Škola mi ubírá sílu, kdykoliv tam vstoupím, v tu ránu jsem jak bez života. Je to tam tak šíleně deprimující!

Včera jsem hodinu cvičila posilující cviky na stehna a zadek a dnes se celý den nemůžu ani hnout. Bolí mě chodit, vstát z postele, lehnout si do postele, sednout si na židli i na toaletu, zavázat si tkaničky, nastupovat do vlaku a vystupovat taky. Bolí mě sedět a dát si nohu přes nohu!

Už chci jaro, to jsem vždycky taková jakoby znovuzrozená po tý předlouhý zimě a hrozně ráda chodím ven.

Dnes si ke mě do vlaku na cestě domů sedla taková jedna stará příjemná paní s taškou na kolečkách (ten vynález nikdy nepřestanu obdivovat) a během cesty mě poprosila, jestli bych jí nepohlídala kabát a místo a šla na toaletu. Když jsme v Hradci vystupovali, tak mi do ruky strčila bonbon, poděkovala za hlídání věcí a popřála mi hezký den. Já byla v šoku a jen tak tak sem udržela pusu zavřenou. Je hezké zjistit, že na světě ještě existují tak hodní a milí lidé, kteří nejsou skrz na skrz prolezlí špatností, ale naopak, mají radost i z takových maličkostí, jako že vám někdo rád pohlídá věci. A já měla radost, protože mi paní zpříjemnila den.

dvě největší mňamky - milka a zeleninový salát

jaro?!

nejlepší seriál všech dob / nejlepší spisovatel všech dob / nejblbější ksicht všech dob

3 komentáře:

  1. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat