úterý 19. března 2013

seek & destroy


České dráhy si nejspíš spletly dnešní den (resp. ráno) s aprílem. Prostě a jednoduše se mi štěstí opět vysmálo a pořádně mě koplo do prdele, do školy jsem přijela díky dvoum zpožděním o hodinu později a to jsem mohla být ještě ráda. Aleluja!

Cesta zpátky už byla v pořádku, asi napíšu na vedení děkovný dopis, že mě dostali včas domů. Ale nezbavím se dojmu, že by mi měli aspoň půlku jízdného vrátit, přece jen jsem nestihla jednu přednášku.

M. je nemocný, tak se velmi obávám osamoceného víkendu.

Učitel se nás včera ptal, co na tý škole vůbec děláme (nevypadal přitom vůbec kamarádsky). Nikdo nějak neměl co říct a tak si teď nejspíš myslí, že jsme pořádní debilové. Ale proč v prvním ročníku čteme těžkého a na pochopení složitého Kanta a Descarta, to nám taky jaksi neřekl. To je bordel.

Jdu spát. Jsem vyšťavená. Doufám, že se mi nebude zdát o naprosto nejvíc narvaným vlaku, ve kterém jsem dnes měla tu čest posedět (a to si můžu gratulovat, že jsem seděla).

A hrozně moc si přeji jet na rock for people, hlavně kvůli skupině Klaxons, kterou miluji. Nechcete jet někdo se mnou?

takhle mě prďola rozmazluje / jeho nová úžasná rybička - bojovnička

2 komentáře:

  1. kdybych mohla, tak na rfp jedu s tebou bez rozmýšlení!:) jedna moje kamarádka tam byla už 3x a nemůže si to vynachválit, ach jo, chci taky:(:D

    OdpovědětVymazat