sobota 9. března 2013

I'm a stunt(wo)man!


Čas od času se mi stává, že se mi v noci zdá sen, který mě akorát rozhodí a celý následující den nemyslím na něco jiného a furt mi jede dokola a dokola v hlavě jako zaseknutá gramofonová deska. Hodně mě to ovlivňuje, zvlášť když ten sen je tak skvělý jako byl ten čtvrteční, ale bohužel (nebo naštěstí?) se nikdy nesplní.

Pokud neznáte kapelu Kasabian, měli by ste tuto chybu hodně rychle (rychlost zvuku by mohla stačit) napravit. Jsou totiž skvělí a upřímně (trápí to mé svědomí) Ed Sheeran má velkou konkurenci.

Dnes jsem si objednala svůj první make-up v životě a to vesměs ze zvědavosti, protože byl levný. Pevně stojím proti nim a dalším zázrakům krásy jako jsou gelové (umělé) nehty, barvení a prodlužování vlasů, plastické operace, umělé řasy a push-up podprsenky. Ano, jsem marná. A mám nahoře dvě kila, hups!



2 komentáře:

  1. páni, pak napiš, jestli nakonec make-up neskončil v koši :D .. protože jsem ho v životě neměla na obličeji .. souhlasím s tebou! .. až na barvení vlasů, protože se mi nikdy má barva nelíbila, nedala se ani pojmenovat, ale teď jsem spokojená. :) hlavně co nejvíc přírodní. :D

    Jinak ty sny .. je to hrozné, denně se mi zdá něco moc živého a pak jsem z toho příliš zmotaná. Tom říkal, že bych o tom mohla napsat knihu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. wow! holky jako jsi ty opravdu obdivuju. Není nad přirozenou krásu:) Já jsem si na makeup tolik zvykla, že si teď bez něj připadám ošlivá..
    Kasabian si určitě pustím, i když je Eda naprosto žeru:3

    dream-out-loud-like-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat