sobota 30. března 2013

sun rise light flies


Jmeniny byly fajn, dostala jsem krásné dárky i přání, ale až včera jsem si uvědomila a v hlavě si srovnala, kdo mi vlastně popřál a kdo ne, což mě nakonec dost naštvalo. Dvě ze tří nejlepších kamarádek, které mám se mi neozvaly vůbec, nejlepší kamarád mi popřál až včera s tím, že mi chtěl zavolat, "ale nějak z toho sešlo". I když jsem si řekla, že to řešit nebudu, furt mě to hlodá a mrzí.

Martin mi věnoval nádhernou kytici, milku a ještě mě vezme na večeři, nezapomněl dokonce ani na tradiční sváteční hádku, takže jsme se ten den opět rozloučili ve zlém. Zato se mi velmi netradičně následující den omluvil.

Včera jsme byli v Praze, fotky a pár vět v příštím článku.





1 komentář:

  1. Ta kytka je úžasná! Opožděně přeji krásný svátek!
    Katelin.

    OdpovědětVymazat