úterý 9. dubna 2013

cigarettes in the theatre


Od včera se mi v krku prohánějí čerti, takže jsem dnes usoudila, že to latinářce prostě nemůžu udělat a nakazit ji svými parazity, tak jsem se sebrala a po první přednášce jela domů. Beztak jsem to chytla od mého hodného kamaráda spolužáka, který si vždycky kýchne a už ze zvyku si otře ruku o mou mikinu (jen tak naoko, ale bůhví). A pak se tomu oba smějeme jako pacienti.

A tak ležičkám, čajíčkuju (ale mnohem radši bych kakajíčkovala), sirupíčkuju a poslouchám hudbu. Mnohem raději poznávám nové kapely než nové filmy, když nepočítám kino (protože já miluju filmy v kině), ale doma sleduji už mnou zajetou klasiku (takže jsem odpoledne snad po sté zkoukla poslední díl Harryho Pottera). A tak slídím na youtube a sháním nové hudební idoly.


Nejlepší kniha a nejlepší spisovatel ever. A nejvíc mě to baví číst ve vlaku, jednou jsem díky tomu napínavému ději a mé nechuti přestat číst zapomněla vystoupit a málem jela až do Trutnova.

Žádné komentáře:

Okomentovat