pondělí 22. dubna 2013

fire!


Střevní potíže v den, kdy zrovna máte nejdelší rozvrh a jste ve škole, jsou nic moc, věřte mi. Ale nebudu nechutná a radši vám řeknu, že už je to dobrý.

Dnes před začátkem semináře starořečtiny (ten referát jsem zvládla, uf) jsem byla ráno na čumendu v Levných knihách, protože jsem se na blogu mé oblíbené Aničky (která je mimochodem nejlepší a nejinspirativnější blogerka ever) dočetla, že mají v prodeji hrníčky s hudebními skupinami za 59 (a mezi nimi i Coldplay, I hope you understand), tak jsem si odnesla rovnou tři, COLDPLAYácký, U2ácký a tátovi k svátku KISSácký v domnění, že je stále ještě poslouchá. Chyba v indexu, doma mi máma řekla, že už jsou u něj dávno passé. No tak, tatii.

Zítra mám v plánu koupit si obyčejný bílý trička a pomalovat si je barvama na textil. První v seznamu jsou Kasabian, protože s M. teď neposloucháme nic jinýho (ani když přezouváme zimní pneu za letní na dvou autech jako zrovna včera - ano, už umím další užitečnou věc, fanfáry, prosím).


ano, jsem sebestředná blbka co strašně ráda špulí, mějte mě rádi, mucq

Nejlepší song (play, play!)



1 komentář:

  1. Nikdy není pozdě na to Kissáky obnovit. :D
    Písnička mi tu už vyhrává a tobě to prostě sluší jakkoliv. :D

    OdpovědětVymazat