úterý 2. dubna 2013

L.S.F.


Lost souls forever.

Dnes ráno jsem se musela doslova přemáhat, abych zvedla prdel z postele a šla na vlak do školy. Chtělo se mi brečet, po báječných velikonocích, kdy jsem byla u M. jsem měla zase navštívit to satanášovo doupě. A co si budeme povídat, měla jsem zůstat doma, protože naše latinářka vybouchla jak Vesuv a byla to erupce přímo ničivá, mé ideje zalila láva a jsou nadobro pohřbeny pod sutinami mého optimismu.

Dnes pár fotek z již zmiňovaného výletu do Prahy. Můj názor zůstává pořád stejný, nechtěla bych tam žít ani za nic, sorry, sir.

Sister.

Leo Express. Co dodat, zážitek!

Trocha kultury.


Trapčíme.




8 hodin ráno, nikde nikdo.

1 komentář:

  1. Fotky jsou skvělé:)
    To já po velikonocích ještě válím šunky doma, prootže jsem nemocná no:/

    OdpovědětVymazat