sobota 20. dubna 2013

up in the air


But if you ever need me, don't look the other way
cause I have lost my chances and hoping that someday
our ways crossing each others' will make us start again
so let's be friends by then...


A tak nějak to je. Každýho minulost jednou dožene a bude se ptát sám sebe, co by se stalo a kde by byl, kdyby se rozhodl jinak. Je těžký udržet city na uzdě, určitě to znáte.

Jsem nachcípaná a naši mě furt nutěj chodit do školy, takže kdybych na vás někde ve vlaku na mé trase prskla bacil, promiňte mi to. Naštěstí si ke mě sedá pouze skupinka tří opilích třicátníků, kteří po sobě lejí pivo, pomalu ani nevědí jakým vlakem jedou, ale hlavně že jedou pařit a vedou vtipnou konverzaci (ale bohužel, 18 už mi, pane, není), takže myslím, že těch pár mých bacilů jim neublíží, jelikož je hned vypálí.

Měla bych dělat referát na starořečtinu, jelikož ho budu (nebo spíš bych měla) v pondělí přednášet. Nemám ani čárku. Jak nečekané. Ale když dávaj pána prstenů, tak se nedá dělat nic jinýho, to prostě musíte pochopit.

nové vokuláry
téměř letní pardubice / cesta domů



Žádné komentáře:

Okomentovat