pátek 26. dubna 2013

You are sooo lazy!


Tuhle větu jsem slýchávala častěji, než "jdi se najíst" nebo "co bylo ve škole?", a tak Sonina ve středu ráno zvedla svou k-posteli-přirostlou prdel. Ano, je to tak, lemra nejlínější šla běhat (pokud se ten můj chabý pokus vůbec dá běháním nazvat). Bylo to šílený, málem mi vypadly plíce z krku (teď sem si vzpomněla jak se přesně tohle stalo panu Burnsovi, když naboural a Smithers si myslel, že to jsou airbagy, eh no nic). Ale nebylo to špatný, sice sem uběhla 20 metrů a už nemohla popadnout dech (takže jsem byla venku místo 30 minut hodinu), při příchodu domů jsem měla extra fialový nádech v obličeji, ale měla jsem a stále mám ze sebe skvělý pocit. Asi to zapojím do svého plánu žití.

A přestala jsem se přežírat sladkým, chodit do mekáče a piju hodně vody. Je mi faaajn. Nejspíš to vypadá, že jsem víc fotila než běhala, ale tak to vůbec není!









2 komentáře:

  1. Krásne :)
    Pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o náhrdelníky :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou tak nádherné fotky! :)

    OdpovědětVymazat