sobota 25. května 2013

free


Snažím se být silná jak jen to jde. Nejde to moc dobře, ale vím, že tu sílu v sobě najdu, ať už to dopadne jakkoliv. Víte ten pocit, že po čtyřech letech můžete (a jak okolnosti nasvědčují, i nakonec budete) být single a naprosto free, je naprosto nemyslitelný, nemožný, zvláštní. Už neumím být volná a ani nechci, ale můj vnitřní hlas mi říká, že mi to třeba i bude svědčit. Jenže zapomenout na to všechno, když milujete tak moc, že to snad ani není možný a zbožňujete na něm i to, co vlastně nesnášite. Strašně to bolí, ale dokážu to. Stále doufám.

Po shlédnutí filmu 500 dní se Summer (který je mimochodem moc fajn a Zooey Deschanel v hl. roli je prostě dokonalá) dnes ráno jsem měla pocit, že M. možná ani není to, co hledám. Nemám svůj vysněný protějšek, jelikož mi to připadá hrozně stupidní a naivní, což já jsem i bez toho, ale vím, co bych jednou chtěla prožít. Chtěla bych ležet se svým klukem na louce mezi kytkama, držet se za ruce, mít hlavy u sebe a koukat se na postupující mraky. Chtěla bych s ním ležet na posteli a hodiny si povídat a říkat si, co nás jen napadne. Chtěla bych si s ním pouštět v mobilu písničky, které jsme nedávno objevili. Chtěla bych, abychom jsme se navzájem krmili zmrzlinama a smáli se. Chtěla bych si s ním máchat nohy v řece a on by mi dával za ucho kytku. Chtěla bych s ním jezdit na jednom kole. Chtěla bych s ním vykoupit všechny koblihy s dírou v Penny a pak by jsme se přecpali. Chtěla bych se s ním procházet v dešti a v noci pod hvězdama. Chtěla bych, aby mě líbal do vlasů a říkal mi, že jsem krásná (což je trochu namyšlený, ale je to jen sen). To bych fakt chtěla, tohle všechno.

Držte mi palce.


1 komentář:

  1. Jednou něco skončí, ale nastane možnost nového začátku, ve kterém se ti tohle všechno může splnit. Jsme na tom podobně ... někdy si říkám, že můj vysněný není ten, kdo je teď vedle mě .... ono vlastně je jen z půlky ... a dokonce jsem nedávno potkala toho s těmi vlastnostmi, kterého jsem si vysnila, toho, kdo měl tu druhou půlku ... a já si jen s úsměvem řekla, že to co už mám je vlastně všechno a stačí mi to, vždyť se na všem může dát pracovat ... proto doufám, že ty potkáš někoho, kdo ti bude dávat kytky za ouška, bude ti říkat, jak jsi krásná, PROTOŽE JSI! ... budete si užívat každého společného nadechnutí a bude to pro vás všechno. Budeš to mít.

    OdpovědětVymazat