úterý 28. května 2013

make peace, not war


Těžko říct, jestli M. dostal rozum nebo ho osvítil duch svatý či erupce na slunci (což asi těžko, při tomhle počasí), ale rozhodl se se mnou zůstat. Myslím, že v tu chvíli, co mi to říkal ani sám pořádně nevěděl, jestli dělá správně. Rozhodla jsem se, že už na něj nebudu tak vázaná, nedělá to moc dobrotu. Jsem asi vážně hloupá, jak mi všichni říkají, ale s ním je můj život prostě jiný. Sice cítím v kostech, že to tentokrát nebude mít dlouhého trvání a jeden z nás to dřív nebo později nadobro utne, ale myslím, že už to nebudu tak prožívat. Jsem mladá a navíc, babičky a maminky mají vždycky pravdu.

Konečně mám za sebou úspěšnou zkoušku, na jeden výsledek čekám a 5 jich mám ještě před sebou. Skvělé vyhlídky na celý červen.

Asi bych měla změnit celý svůj postoj k životu.

goodbye, damage! / nová kolegyně do pokoje, je to váza / diy tílka (a moje favourite motto od Lany D. Rey)

zlobivá Fredy / nové náušnice / vytuněná skříňka látkovýma samolepkama z Nanu Nana (jednou ten obchod vykoupím!)

Dnes bych Vám ráda doporučila cd od Rudimental, kteří dobývají rádia a z každý jejich písničky je hit. Samozřejmě to má své opodstatnění. Zkuste si poslechnout třeba Powerless nebo Right Here anebo ještě lépe - pořiďte si celé album.



3 komentáře:

  1. Rudimental - úžasná věc.
    Je na vás, co zkoušíte, co chcete, sami uvidíte co a jak bude, ale hlavní je, aby to tolik nebolelo.

    A ta sovička? Přeúžasná a o náušnicích ani nemluvím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé udělej mi taky to tričko! :*

    OdpovědětVymazat