středa 8. května 2013

nemám ráda školu.


Píšu seminární práci na zítřek o Platonově dialogu Faidón a světě div se, celkem mi to jde od ruky. Dokonce jsem ho celý přečetla, celých 92 stran! (nepleťte si pojmy, já jsem vášnivý čtenář, ale tohle mě fakt obvykle číst NE-BA-VÍ) A světe div se, tohle se mi nakonec i líbilo a četlo se to fajnově - rozhodně lepší než Descartovi Meditace, který mě čekají dnes v noci - ne, dnes nejdu spát, budu psát, psát a psát.

Jinak se mám dobře, 21. mám první předtermín latiny a jelikož ji momentálně chápu (slovíčka se doladěj, maybe, I hope..), tak zkusím své štěstí. Tentokrát chci zkouškové mít co nejdříve z krku, abych měla co nejdelší prázdniny a hlavně kvůli festivalům. Ale uvidíme, jak to půjde. Teď si říkám jak se budu učit aspon týden předem hned na první pokus, ale všichni víme, jak to dopadne, budu se učit večer před testem vyklepená jak ratlík.

O víkendu plánuji s M. Pochod přes tři hrady, který je u nás v okolí hodně oblíbený. Jestli bude počasí, možná pojedem na kole (ufff, to zase bude porod). Rozhodně by to chtělo zažít zase něco nového. Ve středu za týden jdu se ségrou na pardubický Majáles, tam se fakt těším, hoodně. Fixa, Wohnout, Sunshine... no joo!

Takže asi tak. Jdu pokračovat, Sókratés čeká.


4 komentáře:

  1. fuu, tak to ti držím palce, aby si to so sokratom vydržala.:))

    OdpovědětVymazat
  2. Latina musí být pořádně těžká,... ať se daří :-)

    OdpovědětVymazat
  3. študente náš, držím ti palce, ať máš zkoušky co nejdřív z krku a užíváš si zaslouženého volna. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ale nooo, hlavu vzhůru, hold, vždy všechno nějak dopadne, takže toto špatné období se dlouho nepotáhne ... budu doufat, ať jsi zase co nejdřív veselá a negativní věci tě opustí a budeš jen sršet optimismem a radostí :)

    OdpovědětVymazat