neděle 5. května 2013

the joshua tree


M. mi lže do očí, nechová se ke mně hezky a já jsem až podivně klidná, už to nechávám doznít a čekám.

Včera jsem byla s kamarádkou v taverně, každá jsme si dala salát (já samozřejmě s kuřecím a domácím hořčicovým dressingem, yummi yum) a černýho mastera. Tak ráda s ní vždycky někam chodím a zejména na jídlo, protože se při tom nejlépe říkají novinky a drbou lidi. Nojo, tak znáte to.

Asi bych měla začít psát seminárky do školy, protože do čtvrtka mám napsat dvě (každá na tři normostrany). Bohužel, neumím nic dělat předběžně a už vůbec ne do školy, musí mě prostě tlačit čas, čím více, tím lépe. Loni u maturity to bylo extrémní, na státní jsem se neučila vůbec (možná jen jsem si zopakovala slohové útvary a postupy na čj), na praktickou dva dny předem a na ústní jen o svaťáku (a taky jsem se naučila jen 3/4 maturitních otázek, ale měla jsem happy day). Prostě no stress, be free and have fun, broo:)

Miluju svůj hrnek s U2 z Levných knih (psala jsem o něm někdy tenkrát). A navíc joshua tree je jejich nejlepší deska, takže to byla jasná volba. Tady je celý cd na youtube, tak si ho můžete poslechnout. Já osobně mám nejraději Bullet the Blue Sky, In God's Country a Trip Through Your Wires. Samozřejmě, With Or Without a I'm still haven't Found What I'm Looking For jsou klasiky, ale já mám vždycky raději ty méně známé kousky.

Doufám, že se máte hezky i přes to děsný počasí.





1 komentář:

  1. Já doslova miluji I'm still haven't Found What I'm Looking For ... krása a to album jsem si hned na YT uložila a potom si ho hodlám celé poslechnout, díky za tip. :)

    To s M. mě vážně mrzí ... ale někdy je takové věci řešit asi tímto způsobem, než se zbytečně trápit.

    OdpovědětVymazat