čtvrtek 27. června 2013

all that you can't leave behind


Mám úspěšně po zkouškách, poslední na kterou jsem se učila něco kolem 5 hodin dopadla úplně nejlíp ze všech a mám jednu krásnou 1 mezi hejnem šeredných a odfláknutých 3. Ale na prospěch já nehraju a jsem šťastná, že už je to za mnou a mám na chvíli klid.

Už jsem zdravá, příští týden jdu na očkování proti klíšťové encefalitidě za které vylíznu nehorázný prachy, ale zdraví máme jenom jedno, žejo, to si člověk uvědomí jen když balancuje mezi životem a smrtí jako já.:D

Za pár hodin jedu na náš už 5. jamrock a ani nevím, jestli se těším. M. mi svým chováním nehorázně leze na nervy a furt mi připadá, že je mezi náma taková propast, kterou se sice snažíme zdolat, ale ani jednomu to prostě nejde. A taky nesnáším když mi někdo lže a pak když to zjistím, tak dělá jakoby to bylo normální. Ale aspoň už si můžu dát pivo <3 a gyros a vařenou kukuřici a bramboráky a tak no. Ještě si musím jít usmažit řízky, abych neměla náhodou hlad:D
 


všechno nám to kvete


yumi snídaně / blbě se polykaly  / Boníček <3 / šprting

Žádné komentáře:

Okomentovat