sobota 22. června 2013

we never change


Jsem stále zde, tentokrát mi tři dny dělaly společnost antibiotika, léky s laktobacilama, náš byt a studené pití. Kouslo mě klíště, fuj fuj a noze se mi objevilo něco rudého, bolavého a na pohled nehezkého. Už to mizí, ale mám pocit, že stejně můžu umřít.

Ještě dve zkoušky a mám prázdniny. Blbé je, že je mám obě ve dvou dnech. Ještě blbější je, že hned v pondělí a úterý. A to nejblbější na tom je, že neumím ani ťuk.

A hned ve čtvrtek jedem na Jamrock, třikrát sláva, hurá, jabadů.

Včera jsme s M. jeli do kina na film Po zániku Země. Takový průměr, Will Smith má zas o pár vrásek víc a jeho syn by se měl asi věnovat něčemu jinému než herectví. Ale co mě v ukázkách před začátkem filmu (znáte to, milion reklam na coca colu, kofolu, kinožurnál a nový filmy) opravdu zaujalo, byl trailer Světová válka Z.

A jsem nejvíc šťastná, protože mi můj nejmilejší M. koupil v h&m tílko Swedish House Mafia.

trochu změna, ségra se činila

Žádné komentáře:

Okomentovat