pondělí 3. června 2013

flower power


Vzhledem k momentální situaci ohledně zatopených měst, železnic, sklepů a prostě všeho, co zatopit jde, se mi zítra vůbec nechce jet na zkoušku. Naštěstí je pan zkoušející študovaný člověk a dal nám dost času na to, aby jsme tam doplavali dojeli včas. Ještěže bydlíme na tak fajn bezpečném (co se přírodních živlů týče) místě. Naše město si to ale vyžere zase v jiném oboru, neklesejte na mysli. Ale je to hrozný, co se děje. Vždycky sem litovala všechny, koho se to týká (a hlavně zvířata). Snad to brzo odteče tak rychle, jak to přiteklo.

Ohledně školy - půlku zkoušek mám úspěšně za sebou, dá se snad říci, že ty nejtěžší. Ufff.

V sobotu jsem byla u kamarádky v hradci, slavila narozeniny a hospoda byla plná lidí, který jsem neznala. Nakonec to bylo fajn.

V pátek jsem dostala od M. kopretiny. Ty já mám moc ráda. Doufám, že už mezi námi bude všechno dobré. A dokonce je tu pravděpodobnost, že se v létě podíváme do Anglie.


2 komentáře:

  1. Kopretiny jsou překrásné, je to od něj moc milé. A se sovičkou krásně ladí.
    Jestli vám ta Anglie výjde, tak to bude super! :))
    Jinak záplavy, déšť a to všechno okolo ... hrůza vážně.

    OdpovědětVymazat
  2. tie kvetiny sú krásne :) a v tej sovičke to vyzerá úžasne!

    OdpovědětVymazat