čtvrtek 6. června 2013

you'll never walk alone


I když je dnešní nadpis název slavné hymny Liverpoolu a já fotbal nemám ráda (až na náš místní, tam se ráda chodím pobavit), je celkem hezký.

Proč vlastně "you'll never walk alone" pro můj dnešní absolutně nezáživný příspěvek? Mám takový pocit, že je to mezi mnou a M. jiné než předtím, ale jiné v tom smyslu, že si skvěle rozumíme. Píše mi na dobrou noc smsky, kupujeme si dárečky pro radost. Asi už každý z nás ví, co přesně chceme a co chce ten druhý. Kéž by to tak klapalo navždycky. Mám s ním pocit naprostého štěstí, pohody a lásky. Samozřejmě nezapomenu na to, co mi udělal, ale odpouštět je božské, znáte to. Tak. A konec sladkému vyznání, není mi 15 (to, že se tak cítím, je zase věc jiná).

Na zkoušku z latiny jdu nejspíš v úterý a ještě jsem se na to ani nekoukla. Těším se až bude konec, já si oddychnu a budu si dělat jen to, co uznám za vhodné (což učení a nic tomu podobného jistě nebude). Přečtu milion knih MNOU vybraných, sním tunu melounů a nanuků. Ale se sluníčkem, vodou a opálením (v mém případě spíš spálením) letos asi počítat nebudu. Ale kdoví.

Nechť vás doprovází slunce alespoň v duši.



2 komentáře:

  1. s útěkem od internetu máš svatou pravdu a díky za pochvalu "kytek" :D :)

    Je to krásné, že jste se s M. tak vyhoupli nahoru, gratuluji a nechť Vám tato láska vydrží .... :D:D

    Jenom se podívám a ono je na konci podobná věta, asi máme podobné myšlení :D. S tím opalováním jsme na tom stejně, tak třeba budem jak kuřátka spolu i se slunkem, které se na nás doufám nevykašle. :D

    OdpovědětVymazat
  2. pěkná fotka, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat