středa 31. července 2013

everything that kills me makes me feel alive


Život mi nabírá nový směr, noví přátelé, nová parta a skvělej kluk, který umí pohladit moji duši i ego (narozdíl od M., který už jde absolutně mimo mě). Možná si lidi říkají (a možná i vy), že na to jdu rychle, když jsem se teprve před měsícem rozešla s panem milostivým, ale tak už to bývá a já se tomu nebudu nijak extrémně bránit. Volný průběh je vždycky nejlepší volba. A ano, mami, budu opatrná. A ano, mami, chtěla jsem být chvíli sama, ale....

Při počítání mých potencionálních nápadníků jsem se zastavila na čísle 5. Děje se něco hodně divnýho, myslím, že to má co dělat s vesmírem a nadpřirozenými silami. Abyste rozuměli - cítím se fakt blbě, protože mám každýho z nich ráda. Můj fb tak občas nestíhá pracovat a můj podělanej asus to prostě nezvládá. Nevim koho napadlo koupit takovej krám (a ano, opět a velmi nečekaně jsme u M.!).

Zítra jedu k babičce, mám nadlidský úkol, bolí mě ruka z odběrů krve, nejím, hubnu, cvičím, čtu, sem debilní, špatně spím a chodím si lehnout po 2.am. Mám se dobře. A asi pojedu i na dovolenou.

Užívejte!


sir Otto si tez stezuje na teplo

"ahoj,prave jsem se vzbudila"



1 komentář:

  1. Už jen ten nadpis ... ta písnička je dokonalá. :)

    Mám kamarádku, která si se svým ňoumou dala pauzu a už v té pauze se začala stýkat s jiným .... a teď jsou vážně šťastní. Tak to přeji i tobě. :)

    Jinak Asus mám taky, ale já si na něj nemůžu stěžovat, hodně lidí říká, že Asus je dobrý.

    OdpovědětVymazat