sobota 13. července 2013

single lady


Jsem single (inteligentnímu člověku s IQ vyšší než 160 jistě dojde, že se Jamrock nejspíš nevydařil), svobodná, bez závazků, bez muže po svém boku. Jaké to má výhody:

1) nemusím se tolik líčit (no, i když..),
2) nemusím se s nikým hádat a zbytečně se rozčilovat,
3) nemusím řešit nesmyslné věci typu: "jakto, žes mi nenapsal, když si na tom facebooku byl?",
4) můžu očumovat cizí muže (klidně i nápadně),
5) můžu líbat cizí muže (k tomu jsem se zatím nějak neodhodlala, ale kdoví),
6) a nakonec to nejdůležitější a vše shrnující (na nic jinýho už nemůžu přijít)- můžu si žít podle svého.

Na nevýhody seru, stejně už nic nezměním. Třeba najdu i chlapa, který si mě jednoho dne bude chtít i vzít (ach, sladká naivito,...).

Tímto zdravím všechny nezadané (dobře, tak i zadané) slečny. Mám se fajn!

Momentálně se zabývám studií, zda-li dokáže být pár po ukončení dlouholetého vztahu přáteli. Vše je zatím ve stavu bádání.



Chci si koupit longboard. Máte někdo longboard? Toužím po tom být nějak aktivní.

3 komentáře:

  1. DOkud si sama, tak si uživej:) až bude ten pravý čas tak příjde i ten pravý chlap!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na jednu stranu je mi to líto, na druhou stranu jsem moc ráda, že jsi šťastná! Jen si užívej!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Heh přátelé? Já bych tuhle možnost raději ani neprobádávala.. :D

    OdpovědětVymazat