středa 17. července 2013

waterdogs


Tak M. už má novou oběť (velmi nečekaně je to ta, se kterou za mými zády prováděl nechuťárny) a já jsem úplná blbka, ale who's care? I'm too sexy for my ex!

Na týden mám brigádu, kterou mi zařídila má hodná kamarádka - s ní a s pár dalšíma lidma vytrháváme plevel na megavelkém poli s řepou. Je to docela namáhavý, hlavně vstávat o půl šestý a jet na kole do vedlejší vesnice. Málem jsem to nepřežila. Ale aspoň nemusím být doma a furt nad něčím přemýšlet. V pátek jdu ještě navíc pomáhat na koncert, který pořádá naše malebné velkomaloměsto. Pavla Šporcla a Filharmonii Pardubice (na kterých jsem pomáhala minulý měsíc) tentokrát vystřídali Ivan Hlas a Vladimír Mišík. Toto léto budu bohatá. Rozhodně víc než loni, předloni a tenkrát.

Dnes fotky od babičky z minulého týdne, kdy jsme šli na procházku vykoupat fenky mého budoucího šváry. 
Jinak se mám fajn, ale jsem příšerně utahaná. Už aby byl víkend!


















1 komentář:

  1. Fenečky jsou překrásné, povedly se ti jejich fotky a i kytiček. :))

    Někteří chlapi zaslouží vykastrovat ...

    OdpovědětVymazat