pátek 9. srpna 2013

if somebody hurts you, i wanna fight


Je hrozně zvláštní pocit, když víte, že on může být to pravý pro vás, ale zároveň se bojíte dalšího zklamání. Když vám imponuje a zároveň brání. Tak moc mě M. svým arogantním chováním změnil, že teď nevím, co mám dělat, jak se zachovat. Stal se ze mě nedůvěřivý bázlivý tvor, ale pořád stejně naivní. Už nikdy tu nebude hrát svoji roli M., ale H. Jsme spolu a začínám být opravdu šťastná. Myslím, že si to po těch letech, pár rozchodech a milion hádkách zasloužím.

Včera jsem jela za kamarádkou do Hradce, byli jsme v kavárně a pak šli do takového retrokina (kam se hrabe cinestar, pch), kde probíhá královéhradecké filmové léto a tudíž každý večer od šesti je kino za 30 korun. My jsme chytly film Láska všemi deseti. Byl úžasnej, romantickej, francouzskej a v tom kině to mělo taaak supr atmosféru.

Dneska pár fotek se sestřičkou, chtěly jsme pár profi fotek a díky bohu jednoho takového šikovného fotografa známe (jeho facebook). Jsem s nima naprosto spokojená.








2 komentáře:

  1. To je až neuvěřitelné, jak jste stejné! :D Krásné fotky a moc vám to sluší, holky. :)

    Jinak jsem ráda ... H. se mi líbí, začíná tak mé příjmení. :D:D Držím ti palce. A jestli budeš ostražitá, on to bude vědět a bude na to myslet a dávat si pozor, aby ti neublížil, je to ON tvého srdce šampion.

    OdpovědětVymazat
  2. to fotky jsou neuvřitelně super :)
    a pak wow souhlasím s rony taková ty kokso podoba, čumím jak péro z gauče, nerozeznala bych vás :D

    OdpovědětVymazat