pondělí 2. září 2013

center of the universe


 Pár novinek, poznatků, debilit z posledních dní, týdnů:

  • miluju svůj život,
  • mám pocit, že můžu cokoliv,
  • jsem zamilovaná,
  • byla jsem na skvělé dovolené,
  • konečně jsem našla Coca Colu se svým jménem,
  •  jsem šťastná,
  • byla jsem na skvělém koncertě Kryštof, Kluse a Mandrage,
  • láska může zabíjet (aspoň si to myslím)
  • nemůžu se přátelit s M. (je to ubožák),
  • jsem ráda, že jdu do školy až 30.9.,
  • občas bych do všeho kopla,
  • miluju Velkýho Gatsbyho,
  • world is magic,
  • mám pocit, že mám rakovinu střeva (nevim kterýho),
  • naše rodina je víc na prd než jsem si myslela,
  • děda je zase v nemocnici, protože neumí jezdit na kole,
  • není mu moc dobře,
  • za 22 dní mi je 21,
  • co mi koupíš?,
  • neustále koukám na youtube na Tomorrowland 2013,
  • trochu mi chybí Pardubice,
  • jsem princezna (haha),
  • a vypadám furt stejně, důkaz místo slibů:




  • a nejlepší song s nejkrásnějším mužem:


3 komentáře:

  1. dosť si ma pobavila :) školu ti zavidim a snad bude dedovi lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D ty vole, ty zabíjíš :D naše rodina a jedna další rodina (víme, ne?) jsou úplně na pikaču :D jo a Pardubky mi taky chybí.. ale ta škola ne :D ale víš co, tenhle rok si to i přes tu posranou školu spolu v PCE užijeme! :P

    OdpovědětVymazat
  3. To si děláš sranduuuu, škoda, že jsme se nepotkaly sakryš! Jsem ráda, že se ti u nás líbí. :D

    Skvělé shrnutí, dobře se to čte, já své jméno ještě nenašla, ale přítelovo naštěstí ano, takže aspoň že tak. :D:D Užívej každičkého dne, já už jsem dnes poprvé lapěla v lavici a už chci zase prázdniny a to rychle...

    OdpovědětVymazat