sobota 5. října 2013

in love


"Zvláštního chlápka sem znal, on jednou dekturu vzal - vystříhal křídla..."
Mother's Angels - Leť

Před pár dny jsem si pustila Toneless a přečetla všechny příspěvky v tomhle mým hnízdě. Bylo to dlouhý a nostalgický, pár příspěvků jsem smazala, pár upravila, u pár se zasmála, u pár smutně koukala, a tak. Nechtěla bych nic vrátit. Teprve teď jsem opravdu spokojená, mám svou spřízněnou duši.

Včera jsem se vzdala svých zničených dlouhých vlasů. Chtěla jsem sundat ombre a být znovu přírodní bruneta, je to taková úleva, odteď se k nim budu chovat s láskou a něhou. Ajsvér!

Za tu dobu mé nepřítomnosti se toho stalo dost. Hodně báječných akcí, lidí, alkoholu, smíchu, zážitků. A všechno bude pokračovat dokud budeme chtít.

Oslavila jsem 21 let svého života, dostala kupu krásných dárků, vyslechla/přečetla spoustu milých přání. Byly to úžasný narozeniny s lidma, kteří mě mají rádi a já je taky.

A nejlepší je, že kdyby jsem s M. zůstala, nic z toho by se nikdy nestalo. Neměla bych tak skvělou partu, neměla bych teď jeho, neměla bych se tak skvěle. Je to vtipný, že všechno zlý, je opravdu k něčemu dobrý.





Žádné komentáře:

Okomentovat