neděle 24. listopadu 2013

fun, love, wild


Kdybych mela cas, penize a kolem sebe neustale akcni lidi, vymetla bych vsechny akce, koncerty a party v okoli i daleko za hranicemi naseho kraje (tady je dulezita ta zmínka o penezich). Ale obcas se najde i nejaky ten schopny clovek (ci dokonce par lidi v tom lepsim pripade), se kterym si vyhodim z kopejtka a zaziju s nim par skvelych, kdyz okolnosti dovoli i alkoholovych, chvil. A ted jsou tady.



K.O.Wixfest 27.7.2013- Vypsana Fixa, Korn revival a jinak taky Jay Diesel a takovy ty podivny existence. Bez alkoholu, protoze jsem sla dalsi den na krev. Bylo to skvely. Proste skvely.



Band-a-ska 10.8.2013 - Záměl, 130. výročí založení SDH. Odpoledni pokorna akce s nejlepsi kamaradkou. Stravila jsem s nima i carodejnice, jak jiste vite (clanek tadyy). Pamatuju si, ze jsem si tam koupila tri broskvovy kysely pendreky a predtim vypila dost piva a pak mi nebylo moc fajn. Ale dopadlo to dobre.



Tylova léta 2013 - 20. září, Hradec Králové - Tak tohle byla mirne opilecka akce s moji mirne opilou sestrou:D Platonicke zamilovani do Nicelanda, temer nekonecna parba na Mandrage, doplneni tekutin pri nezname slovenske kapele a pote sbirani sil na Sunshine a Airfare. O pozdni nocni prochazce po HK ani nemluvim:D



t-music Back to school - 8.10.2013 Pardubice - Pan doktor nam zrusil kvuli nepretrzitemu hluku (akce se konala v kampusu univerzity hned vedle nasi budovy) prednasku, takze jsem se sla se segrou mrknout na UDGéčka. Hromady lidi nejen z upce se tam tlacilo jak ve fronte na banany, takze sem na jednu stranu uvitala, ze sem se musela vratit do skoly na cviceni z anglictiny. Kecam, nejradsi bych tam zustala.




Krakonoš 2013, 11.-13.10. - Víkend s nejlepšíma lidma v pohádkový chaloupce, bohužel bez kuří nožky. Ale i tak:))))



ArtCafe, 20.11.2013, Hradec Králové - Po dlouhatenske, predlouhatanske dobe jsem se videla s moji milou Andulkou a sly jsme do kavarny, mohly jsme tam malovat pastelkama! A maji tam skvely caj! A obe dve mame sve Honziky! A ja mala pubertacka to tam musela zvecnit<33


Na zaver jedna paparazi fotka dedecka hribecka se svym vnukem pri ceste ze skoly. Byli dokonali a jeli do Turnova. Obcas fotim cizi lidi, tak doufejte, ze se mnou nekdy pojedete vlakem a budete dost zajimavi na to, abych si vas vsimla.


2 komentáře:

  1. Mírně opilou sestrou? No dovol! :D Ale bylo to parádní, hodně jsem si to užila!

    OdpovědětVymazat
  2. Šmarja tolik božích akcí! :D
    Není nad to, užívat si ... jen takové akce mě dokáží pořádně zresetovat, žádné aroma olejíčky, vany plné pěny, okolo svíčky nebo nějaká jóga a já nevím, co ještě ... prostě se zničit! :D

    OdpovědětVymazat