čtvrtek 28. listopadu 2013

still believe


Nevím, co přesně je důvodem, ale během posledních měsíců (odhaduji to tak od července) se ze mě stal celkem optimistický a silný člověk. Kdo mě zná ze základky nebo střední školy, kde jsem spíš uvažovala o smrti než o dlouhém šťastném životě, musí se mnou souhlasit, že jsem už někde jinde. Dovoluji si říct, že i rozumu jsem trochu posbírala a mé názory dostaly pevnějšího charakteru.

Ovšem sny jsou motorem mého života neustále. Je důležité, možná i nejdůležitější, věřit.

A já si to nechám příští týden napsat černý na bílým, už navždy to bude se mnou spojený, kamkoli se hnu, ponesu to na zádech..

Však to ještě uvidíte.

See ya later.


1 komentář:

  1. Hohoho, že by tetovááníčko?
    Jsem ráda, že to s tebou jde takhle vzhůru ... jako děti, chceme být dospělí, dospělí chceme být zpátky dětmi, ale poslední dobou čtu, že nejlepší léta začínají dokonce až v 40, takže se máme stále na co těšit. :D

    OdpovědětVymazat