čtvrtek 19. prosince 2013

if I lose myself


  • Mám nakoupeno, zabaleno, omašličkováno a nadepsáno.
  • Včera jsme se mazlily s oslem a malým volem na Pernštýnském náměstí v Pardubicích.
  • Včera mi ve škole spadl mobil do záchodu.
  • Nefunguje.
  • Brečela jsem, protože ten mobil miluju.
  • Mám retro Sony Ericsson.
  • Mám depresi.
  • Mám nejlepší kamarádky.
  • Chci kočku, ale máma mi to zakázala.
  • Mám nejlepší kamarády.
  • Brečím, protože toho člověka miluju.
  • Ale asi je někdy lepší poslechnout rozum, ...
  • protože já nechci ztratit sama sebe.


nekdo liba osla, nekdo taha vola za rohy

nase trojka, nejlepsi kamaradky ze skoly!

2 komentáře:

  1. Jste nádherné baby! :))
    Jinak ty fotky s oslíkem a volkem jsou boží. :D
    A aspoň má Ježíšek nový tip na dáreček. I když znám tyto stavy, co se telefonů týče, mám vztah snad ke všem věcem, co vlastním. :D
    ÁÁÁ ... kočku nám mamky nedovolují oběma. ;) Proto si ji pořídím, až jednou vypadnu z domu, jestli se tak někdy stane. :D

    OdpovědětVymazat