čtvrtek 30. ledna 2014

my life is beatiful


Oblíbená písnička, film, který mile překvapil (jako mě před chvílí Svěrací kazajka, doporůčo), splněná zkouška, chvíle s milovaným člověkem, vlídná slova od kamarádů.. Prostě ta chvíle, ten vnitřní pocit, který vám říká, že život za to stojí a že tu chvíli chcete uchovat navždy.

Můj život je svým způsobem dokonalý. Nežiji v chudobě, jsem milována, respektována, pokud něco potřebuji, jdu a koupím si to, mohu studovat a dělat si téměř, co chci. Občas to sice stojí za pěkný hov...no, ale to víte. Jak bychom si pak vážili těch krásných jedinečných okamžiků, kdyby jsme neznali ty špatné.

Miluji svůj život a vím, jak ho chci žít. Po boku H. a svých lidí tak, aby těch skvělých zážitků bylo co nejvíc.



1 komentář:

  1. Jak mně se skvěle čtou taková slova! :)
    Mám radost i za tebe, holka! Super fotky a děkuji za tipy. Jak na filmy, tak i na knížku, co jsi mi napsala. :)

    OdpovědětVymazat