neděle 23. února 2014

fuck*ng yeah


Olympiáda skončila, Kanada vyhrála hokej (yeaaah!), koncert OneRepublic - jo, tak to byla genialita nad geniality, zmákla sem všechny zkoušky a od zítřka mi startuje letni semestr. Uz zase!

Nemužu se rozhodnout mezi 2 longboardy, mama se boji, ze se na tom zabiju a tata v to spis doufa. Neklesam na mysli, po dlouhe dobe je to vec, kterou si jsem 100% jista, ze me bude bavit.

Cely vikend se valim v perine, kaslu (doslova) na vsechno a na vsechny, ctu knihy (tip - Svědkyně ohně) a koukám na filmy (tip - Pokání, nejen proto, že tam hraje muj oblibenec).

Byli jste v olympijském parku na Letný? My jo! S našim hc! (fotky by my friend Petra J.)









1 komentář:

  1. Holka, no nééé, my máme stejný batoh!!! :D ♥
    Je pravda, že toužím už po změně, protože se mi ta vínová k věcem moc nehodí, ale pořád je dobrý, skvěle slouží, tak ho nechci vyhazovat .. :D
    Jinak, ptala ses mě na výšky .. nechtěla jsem to na blogu moc rozmazávat, už z toho důvodu, že nemám páru, kam budu přijatá, jestli vůbec ... tak aspoň tady zmíním města - Zlín, Olomouc (tam ale asi nejvíc chci) a Pardubice .. tak uvidíme.
    Jinak gratuluji ke zkouškám, držím palce na nový semestr a taky ti přeji hodně zdaru při zkoušení longboardu :D ...

    OdpovědětVymazat