úterý 4. února 2014

this is war, honey..


Válka za lásku a mír. Za to v každém okamžiku, ať jste dole nebo nahoře, stojí bojovat. A za dobrou náladu, ještě.

Mám se fajn. Ještě dvě zkoušky a schluss. Vlastně prd schluss, bakalářka čeká a brousí si na mě zuby, drápy a všechny nebezpečný nástroje, aby mě dohnala k šílenství.

Mám plán. Plán, do kterého zapojím celé naše město, všechny obyvatele. Zatím to musím ještě pořádně doladit, vyhrabat ve skříni  nějakou tmavou mikinu s kapucí, aby mne nemohly identifikovat místní bezpečnostní kamery a cvičit hodně rychlý běh, kdyby mě místní policie přece jen dopadla. Haha. Brzo uvidíte!

Taky musím sehnat chytač snů, sušenou levanduli a kšandy. Moje must have.

Ale to všechno až po zkouškách.

A koupím si longboard, ať si říká kdo chce, co chce.

Buďte happy!






2 komentáře:

  1. Suprové fotky, miluju barvičkyyy .. :))
    Budu ti držet palce, ať ti zkoušky zvládneš a bakalářku jak by smet. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ti držím palce :) super fotky :)

    OdpovědětVymazat