pondělí 31. března 2014

are you what you wanna be?


Nový cd od Foster The People na mě zapůsobilo takovým způsobem, že mám pocit, že ho vydali přímo a jenom pro mě. Už dlouho jsem takový pocit nezažila, naposled před lety s Coldplay (u jejichž letošního nového cd očekávám stejnou reakci).

Léky zabraly, už nejsem opuchlá, ale loupu se a jsem jak sušenka. Taky bych na léky neměla pít alkohol, což jsem poznala hned v neděli ráno, kdy mi po kamarádově oslavě narozenin nebylo zrovna dobře.

Jinak se mám tak nějak fajn, pořád si něčím dělám radost. K svátku jsem dostala moc krásné dárky, s přáními už to nebylo tak žhavé, hodně přátel si nevzpomnělo, ale ti nejdůležitější ano.


ďábelská věc
moje drogy
jinak se cítím dobře
vrchní číhač
nejlepší kamarádka mi darovala jaro <3
mám nejšikovnějšího muže!
svátek, znáte to..
konečně...
...je můj! teď už jsem připravena i na ty špatné sny..

2 komentáře:

  1. Lapač je krásný :) a jsem ráda, že tvůj číhač není pavouk, toho abych asi nerozdýchala. :D:D
    Jinak, konečně jsem už od léků osvobozená, tak doufám, že se k nim zase nebudu muset připoutat. :D

    OdpovědětVymazat