úterý 18. března 2014

ask yourself


Díky tomu, že jsem se na longboardu naučila jakž takž zatáčet a zlepšila svou jízdu, jsem se osypala alergií na zatím neznámou příčinu (alergie na sport a na longboard se zamítá, párkrát jsem sportovala už předtím a s obličejem se mi nikdy nic nestalo), vypadá to na nějakej blbej strom, který kvete. Jsem opuchlá jak ropucha, šeredná, zarudlá, svědí to a pusa mě bolí takovým způsobem, že do ní nestrčím rohlík aniž bych si nepotrhala koutky. Díky škole ale nemůžu navštívit doktorku a tak doufám, že ve čtvrtek bude už klid a přijmou mě na poliklinice. Ámen.

Strašně ráda čtu ve vlaku, vlastně je to jediné místo, kde čtu, když nepočítám pár volných chvil ve škole nebo občas doma, když už se fakt nudou kopu do zadku. Momentálně je to Hvězdy nám nepřály, což je bestseller roku 2012 o dospívající dvojici, která bojuje s rakovinou.. Ta kniha je strašně hezká a vyvolává ve mně hrozně zvláštní pocity. Přemýšlím nad svým životem, nad láskou, nad nemocemi a lidskými problémy, který vlastně žádný problémy nejsou.

Lidské vztahy jsou jako koleje, vzájemně se proplétají, některé končí ve slepých uličkách, jiné jsou nekonečné, jiné zrezaví a opotřebují a následně se přestají používat, ale jiné jsou hladké, lesklé, zdravé, nesmrtelné. A já budu to naše místo, tu naši výhybku, kde se naše životy protínají opečovávat jak nejlíp dovedu a nenechám ji nijak zničit, aby to tak zůstalo a byl z nás hlavní koridor, navždycky.

Je to moje podpora, nikdo jinej by mi nedal pusu s tak šerednou vizáží, jakou teď mám.

Jsem retard (z loňského majálesu v Pardubicích). Krásné vzpomínky.





1 komentář:

  1. Veselé fotky jsou v takových chvílích takové pohlazení na duši. :D
    Já mám momentálně rozečtené Petrolejové lampy .. a knížku Hvězdy nám nepřály mám ve čtečce taky nachystané, tak jsem vzdědavá, co to udělá se mnou, protože takové téma je pro mě až moc silné. :D

    OdpovědětVymazat