pondělí 10. března 2014

not good


Dusím se, zvracím, rudnu, kašlu, podle všeho nejspíš umírám na příčinu zatím neznámou (kdyžtak to napíšou na parte, buďte na příjmu). Nicméně antibiotika odmítám, jsem nadopovaná kapkama, hallskama a nyní i ibalginem, protože mě bolí pupik. Myslím, že chemie mám v sobě až dost.

Jeden poznatek z posledních dní - jízda na longboardu vůbec není jednoduchá, jak vypadá. Ale nevzdám to, akorát na něj nemám moc času, škola mě teď dost vyčerpává.

Celkově jsem hrozně vyčerpaná a cítím se osaměle. Hodně.

Jediné, co mi dělá společnost neustále, jsou knihy. Teď čtu Alchymistu od Paula Coelha. Takovou knihu jsem dlouho hledala. A předtím jsem přečetla Gejšu, kterou mohu také doporučit.

Fakt je mi smutno z toho, jak se cítím sama.. A taky z toho, že tak málo lidí si pěstuje na 1. místě lásku. Protože pro mě byla, je a vždy bude to nejdůležitější, narozdíl od... Víte, já někdy opravdu nevím, co si o tom všem mám myslet. Jsem přece problémová.


moje holky

1 komentář:

  1. Achjo, tyto zprávy se mi přestávají líbit.
    Co nejdřív se uzdrav! A věřím, že zrovna osůbka, jako jsi ty, lásku bude mít stále při sobě.
    A boží fotka! :)

    OdpovědětVymazat