pondělí 5. května 2014

a tougher love


Unavená jako nikdy, zničená jako nikdy, psychicky labilní, zamilovaná, často zklamaná, ubrečená a naštvaná. Nechová se totiž jako někdo, pro koho znamenám něco víc než kalendář AC Sparta Praha na jeho zdi, který pravidelně zapomíná obracet a který má mimochodem ode mě.

Škola mi dává zabrat, bakalářka se hlásí o pozornost a má pozornost se naopak zaobírá úplně jinými tématy. Jsem utrápená, nešťastná a myslím, že nadešel ten správný čas na to dát si život zase do pořádku. Život mi utíká mezi prsty, každým dnem stárnu a já chci být šťastná.

O víkendu jsme po půl roce opět navštívili Krakonoše v Krkonoších. Byli jsme tam od čtvrtka do neděle a kdybych to měla zhodnotit.. tak první dva dny super. Víc asi nemusím dodávat.

Dnes pár mobilních fotek, které se mi nahromadily.

ještě z koncertu OneRepublic/s kamarádkou v kavárně aneb Mattoni už neni/krásné pouťové srdce od přítele mé ségry

naše 13-ti patrová škola/mlsáme toffifee při přednášce/fotím se v cizím bytě

Hradecký majáles, pěkně nám zapršelo, ale bylo to skvělý..

Nakonec má oblíbená písnička. Jo a v létě jedem se ségrou na Calvina Harrise do Prahy. Moc se těším, s ní se život užívá nejvíc!


1 komentář: