čtvrtek 22. května 2014

magic

  • Zkoušky čekají.
  • Učení taktéž. 
  • Já nemám čas.
  • Čtu Inferno od Dana Browna a je to pekelně napínavý.
  • Do květinářství konečně dorazily stévie.
  • Trápí mě alergie a zánět močových cest.
  • Mám doporučení na urologii.
  • H. mě trápí už jen občas.
  • Opustila mě veškerá chuť na sladký.
  • Ale vůbec to nemá nic společného s tím, že chci zhubnout (...).
  • Užívejte sluníčka, já musím být ve stínu.
  • V létě pojedeme na Kryštof kempy do Svojšic.
  • Myslím, že to budou skvělý prázdniny.
  • Počet napsaných stran bakalářky: 0,00
  • Ale Coldplay mají konečně nový cd!
  • A nejhezčí kluci jsou zrzci.

kveteme nb.1


kveteme nb.2


origami od H. nb.1

origami od H. nb.2
kytička pro maminku na Den matek

nový tenisky z dětskýho h&m
visíme s Klárkou v obýváku

4 komentáře:

  1. ja sa na močove cesty liečim už od januara tak dufam, že ty to nebudeš mať také zdlháve ako ja :) a fotky su super prajem veľa šťastia pri učení

    OdpovědětVymazat
  2. Na Inferno sa chystám aj ja, ale až po skúškach, tak sa teším. :)
    A kiežby aj mňa opustila všetka chuť na sladké :D
    Drž sa pri skúškach. :)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kalendář je suprovitý .. a celkově fotky moc pěkné.
    Držím palce, ať nakonec vše stihneš, jak máš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. inferno bolo podla mna najlepsie :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat